lördag 27 mars 2010

Vita ljushus, huslyktor, zinkhus och gratis marimekko skål


Min första annons i Allt i Hemmet - blir spännande att se resultatet.
Är ni många som läser den.

Jag tycker de har blivit lite mer "lantliga" sista tiden.



Såg precis att Allt i Hemmet hade ett bra prenumerationserbjudande just nu - 4 nummer och en turkos Marimekkoskål för 98:-!

Klicka HÄR för att se erbjudandet

Ni glömmer väl inte Earth Hour - i kväll släcker vi all el i en timme och tänder levande ljus!
Klockan 20.30-21.30, för att visa vårt stöd för klimatet !

18 kommentarer:

Synnøve. sa...

Inget dumt erbjudande då, men det gäller inte här tyvärr.
Annars har jag tagit det.

Snygg är den skålen iallafall.

Kramen och golördag på dig.
Synnöve.

Photo by Maria sa...

Tack för tipset, det skall genast kolla upp..

Ha en bra lördag nu..

Kram Mia

Fånga dagen sa...

Se där ja, fint erbjudande, får kollas upp minsann.
Ha en skön lördag nu
Kram Lena

. sa...

Tack för hälsningen hos mig! Och du, den där byrån är ju mäktigt snygg, bara sååå underbar!

Kram Camilla

Tigris Predikantan sa...

Tack för tips och lycka till med tidnings atikeln!
:)

junhe sa...

ska hålla utskik efter din annons då allt i hemmet är en av de tidningar jag läser regelbundet =))
HA EN TREVLIG HELG OCH LYCKA TILL MED ANNONSERANDET/ KRAM JUNHE

rustik charm sa...

Fin annons:) Läser allt i hemmet ibland men favoriterna är Lantliv och Drömhem. Och såklart Vakre Hjem och Jeanne d´arc Living.

Önskar dig en underbar helg.
Kram Kristina

salige lavendel sa...

Snygg skål, sikkert veldig pen med stearinlys oppi. Takk for titten på en fin fin blogg =)

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Tack för tipset om skålen. Ja, snart släcker vi ner och här är ljusen redan tända...
Ha det så gott i den gamla staden...
Carin

Vit som snö sa...

Har precis avslutat en Allt i hemmet-prenumeration. Har Jeanne D'Arc, Vakre hjem, Lantliv o Drömhem..... till slut drunkanr man i tidningar, det går inte! Men ibland kan jag frestas av premier;)
Kram Cilla

Tina sa...

Hej vännen.
Jag missade lite av timmen... jag hann inte hem itid.
Jag läser inte den, men nu känns det som att det vore en god ide..=) Nu när du har annons där =)
Önskar dig en underbar Söndag!!! Nu är det ju sommartid & allt =)
Varm kram Tina

Jennica... sa...

Hej Maud - och tack för kommentar hos mig!
Jag prenumererar på Allt i Hemmet och ska hålla utkik efter din annons. Synd att man redan är prenumerant för det var ett fint erbjudande! :)
Och självklart så släckte vi igår! :)
Kram Jennica

Unknown sa...

Blev så glad att Du gillade mina ägg.
När jag nu tittar på nattens inlägg så tänker jag att kanske jag visar för mycket av dom????
Men jag är ju själv så glad när jag gör dom.

Gillar din annons i tidningen.
Måste vara så roligt att ha butik.

Jättefina saker du säljer.
Har tyvärr ett långt köpstopp......

Ha det gott trots att Ni fortfarande få dras med snön ett tag till.

Kramisar från Skåne
Jeanette

Matilda sa...

Sv: Nej, det är inte lätt det där med att sätta upp hyllor rakt minsann :P hyllan i min blogg ser lite sne ut på bilden men i verkligheten är den faktiskt rak såvitt jag kan se ;) tack för titten, passar på att berömma din blogg och webshop! Helst skulle jag vilja köpa ALLT, haha!

Kram Matilda

Angelica sa...

Tack för kommentaren och tack för tipset om prenumerationen, jag nappade =)

Nu ska jag kika in på din webbshop.

Ha de gott!

Erica Duvensjö sa...

Nu Maud har jag äntligen fixat en hemsida och en blogg :-) Kolla gärna in den: www.pitebyggnadsvard.se
Blir snart med i Kurirens Hemmavid, så håll utkik om någon vecka :-)

Hoppas allt är bra med er. Ser att du har så fina saker. Måste verkligen ta oss i kragen och komma förbi /Kram Erica

n o r d i n g å r d e n sa...

Du har fina anonnser och självklart läser vi Allt i Hemmet, jag prenumerar på den.

De där skålarna tycker jag är riktigt läckra, även om de inte är så "lantliga" kanske... Mari.

Vem är jag.. sa...

Oj oj oj...jag tror inte jag skulle klara av mer snö, skulle jag klara av att bo dör du bor... men jag gillar att ta mig uppåt till skogen, vi brukar åka till Ottjö (vid åre) på somrarna , sommrarna är underbara tycker jag, älskar de jämtlänska skogarna

Kram Lisa

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!

REA på GÅRDSROMANTIK - upp till 80% rabatt!
Klicka på bilden så kommer du dit
 
Related Posts with Thumbnails